dinsdag 16 april 2013

Tweewekelijkse blog op young-adults.nl

Sinds 2 april heb ik een eigen blog gekregen op young-adults.nl. Een leuke kans, want op deze manier kan ik de lezer wat meer vertellen over de processen achter de schermen: over het promotieproces rondom Muze, over het uitgeefproces rondom Sirene en over het schrijfproces rondom Moiren. Inmiddels staan er twee blogberichten op de site en de nieuwste vertelt iets meer over de Elf Fantasy Fair, namelijk hoe het kwam dat ik daar zomaar ineens mag gaan signeren. Dat is namelijk niet een half jaar geleden tot stand gekomen, maar gewoon, per toeval. Het leek me leuk om de lezers daar iets meer over te vertellen. 

Deze ervaring leerde me dat je altijd naar dingen moet vragen. Misschien niet specifiek meteen naar signeren, maar wees nieuwsgierig. Toon belangstelling. Dan weten mensen ook dat je interesse hebt en wie weet wat er dan op je pad komt!

Onder >>In de media is de volledige lijst te vinden met verschenen blogs en de linkjes hiernaartoe. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten