dinsdag 7 november 2017

Te gast bij Maandagavond Live van Radio Lelystad

Op maandagavond 30 oktober was ik bij Dave en RenĂ© te gast in hun programma Maandagavond Live van Radio Lelystad. Ik heb hier heerlijk met hen kunnen kletsen over al mijn boeken als Marijke F. Jansen en Lily Frank en ik heb zelfs een stukje voorgelezen uit het verhaal 'Vervangen', die in de e-bundel Happy Halloween staat. Nieuwsgierig? Je kunt de uitzending hieronder terugluisteren in twee delen. 

Kerstuitzending
Vergeet vooral niet om op 18 december weer te luisteren, want dan ben ik opnieuw te gast bij het programma. Deze uitzending zal helemaal in het teken staan van de kerst en ik zal dan ook een stuk voorlezen uit de gloednieuwe bundel Wonderland. Ben je benieuwd naar dit boek? Dan moet je zeker luisteren, want we geven ook een exemplaar weg!

Terugluisteren 30 oktober 2017:

Deel 1:


Deel 2:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten