dinsdag 11 maart 2014

Overvolle "to read stapel"

Kennen jullie dat? Een "to read-lijstje" dat uitpuilt van de boeken? Ik heb een luxe probleem. Ik heb niet zozeer een "to read-lijst" maar een "to read stapel". En een drukke agenda waardoor ik helaas minder aan lezen ben toegekomen de laatste tijd.

Net gelezen
Gelukkig heb ik al twee boeken van de stapel gelezen. Het Verzet van Michelle Gagnon (het tweede deel in de serie Project Persefone) en Zeven minuten na middernacht, van Patrick Ness. Ik ben echter nog niet helemaal klaar; ik moet van beide boeken nog een recensie schrijven. Hopelijk vind ik daar deze week eindelijk de tijd voor. Tot dat moment blijven ze nog even op de stapel liggen!

Mijn "to read stapel"
Er liggen nu nog vijf boeken op mijn stapel om te lezen. Bovenop ligt Versplinter me, deel 2,5 van Tahereh Mafi. Deze serie vind ik waanzinnig mooi, maar om dit deel eer aan te doen, ben ik eerst weer opnieuw begonnen in Vrees me (en ja, daarna volgen Verwoest me en Breek me nog). Maar ik troost me met de gedachte dat ik er dan al gelijk goed in zit voor het derde deel, dat eind deze maand zal verschijnen! Verder liggen er nog De Godinnenwraak, het vervolg op De Godinnentest van Aimée Carter, De 5e golf van Rick Yancey, welke me door een medewerkster van Van Der Meulens Boekhandel in Alkmaar werd aangeraden en de beide boeken van Salla Simukka, Spoorloos en Een andere wereld. Voorlopig dus nog genoeg te lezen. (En ook allemaal boeken die me erg leuk lijken!)

Recensie op young-adults.nl
Overigens verschijnt van al deze boeken de komende tijd een recensie op young-adults.nl. Als ik ze dus gelezen heb ;) Hou de site in de gaten!

Meer lezen?
* Nieuwe uitdaging
young-adults.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten