woensdag 2 juli 2014

Paul Harland Prijs 2014

De rust is weergekeerd. Afgelopen maand was namelijk nogal hectisch: ik wilde graag meedoen aan de Paul Harland Prijs (een schrijfwedstrijd voor fantasy in de brede zin van het woord) en had daar een verhaal van 10.000 woorden voor nodig. Helaas had ik niets meer op de plank liggen, dus ik heb een volledig vers verhaal geschreven.

Collega-schrijfster Olga Hoekstra was tijdens het meelezen erg aan het "fan-girlen" en ze heeft me nu overgehaald om het verhaal uit te breiden. Dat belooft dus extra woorden, nieuwe scènes en ontmoetingen met onbekende karakters! Nu ja... Het verhaal is natuurlijk anoniem ingestuurd. Op dit moment kennen er nog maar heel weinig mensen de huidige karakters. Maar het betekent in ieder geval MEER verhaal. :) Hope you will like it! De uitslag van de PHP wordt helaas pas februari 2015 bekend gemaakt (dat zijn nog HEEEEEEEL wat maandjes wachten), dus tot zo lang blijft het project ook geheim ;) Maar ik ben er wel mee bezig. Just so you know ;)

1 opmerking:

  1. Wat duurt dat lang hé! Ik snap het ook wel natuurlijk, ze hebben een hoop verhalen te lezen. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen