zondag 20 april 2014

Elfia was top!

Afgelopen zaterdag bezocht ik samen met Geriëtte en Amy-Sofie het evenement Elfia bij Kasteel De Haar in Haarhuilens. Ik ga nu al flink wat jaren heen en ik kan me er nog steeds helemaal op verheugen! Ook dit jaar heb ik weer een heerlijke dag beleefd en het weer was dit jaar een stuk beter dan vorig jaar. Hoogtepunten vond ik de vele mooie kostuums, de muziek en mijn ontmoeting met Femke Dekker, de schrijfster van het boek Argadwyn en de schrijfster Hester Stasse. Hieronder een foto-impressie van mijn bezoek aan Elfia! Overigens verschijnt er binnenkort een verslag van mijn hand over het evement op young-adults.nl!

De Steampunk-vleugels van Geriëtte


Een elvenprinses


Mijn lievelingsprinses was altijd Ariel... <3


En daar was Hester Stasse!


Minions!!!


Interview met Femke Dekker


Geriëtte


Ikke


De elvenprinses en de Steampunk Air Pirate


Me again!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten